Şubat 25, 2011

benim için anlamı çok..

Canımın çok sıkkın olduğu bir anda okudum ve gözlerim doldu..

Benim için anlamı çok büyük olan bir hediye aldım..
İşte hediyem tam da  burada ..
Çok teşekkür ederim..

İki güzel kelime Kaymak ve Kadayıf.. ve iki güzel insan Sinem ablam ve eşi..

En temiz duygularla her şeyi paylaşmanın, kahve yanına çifte kavrulmuşun yakışmasının, gidilen turnede yere yatak örtüsü serip te yapılan kahvaltı keyfinin, korkuların-sevinçlerin-heyecanların paylaşılmasının, bakışlardan ruh hali analizinin, iş yerinde en sıkıldığım anlarda kafamı kaldırdığımda gördüğüm hayat dolu simanın, yanından ayrılırken içimden birşeyler kopuyormuş gibi hissedişimin bir anlamı varmış..

Ailemize bir küçük aile daha katmışız, Kaymağıyla Kadayıfıyla ve eşiyle Sinem ablam..

Yüreğimin en temiz köşesinden, kendisine-ailesine ve hayallerine kocaman bir nazar boncuğu iliştiriyorum, iyi ki varsın..

Sıcacık Sevgilerimle..

2 yorum:

  1. sinem seni bize tanıttı.ne güzel oldu.sen çok hünerlisin.bayıldım yaptıklarına.bunları satıyor musun??

    YanıtlaSil
  2. #SiTare; çok mutlu ettin beni, beğendiğinize çok sevindim..Beni de blogla sinem hanım tanıştırdı :) takılarda kullandığım cam boncukları ateşte yapıyorum ve takı malzemeleriyle buluşturuyorum, güzel bulduysanız ne mutlu bana..

    beğenilen takılardan istenilen renkte çalışıyorum..

    sevgilerimle..

    YanıtlaSil

sen de dokun hayallerime..