Ocak 15, 2011

hastayım ama yapıcam..

Çok hastayım..

GRİP çok salgın bu aralar, heryerde bir burun çekme sesi, bir öksürük, perşembe günü ateşim 38,5 olmuşken işyerinde bilgisayar karşısında gözlerim akarken başım dönmeye başladı ve zar zor sağlık ocağına gittim, aile hekimi uygulamasına geçildiğinden bana bakamayacaklarını belirten sağlık ocağı yetkilileri sendelediğimi görünce, ateşimi ölçüp, ateşimin 38, 5 olduğunu gördüklerindeyse "hadi yatıralım" diyip, ateş düşürücü iğneyi tereddütsüz vurdular ve 1 saat yattım sedyede..

Doktorun odasına ateşim biraz düşmüş halde kontrole girdiğimde, doktorun tepkisi "hadi evine, düşüp bayılman mı gerek, 2 gün yat bakalım" dedi ve 2 günlük rapor yazdı.. ne mi oldu, 2 gün yatmadım tabi, işyerine geri dönüp, telefonla durumumu bildirdiğim üslerimden aldığım tepki sonucunda rapor kendini çöpte parça pinçik buluverdi..

İşte o an içimden bir şeyler diledim..

antibiyotik, öksürük şurubu ve burun spreyi..
şimdi daha iyiyim..
yaşasın haftasonu..

Bugün yapacağım bir şeyi sizle paylaşayım istedim..

Benim için gerçekten çok iyi niyetli olduğunu düşündüğüm ve her zaman çok sıcak olan, 3 tane birbirinden güzel çocuğu olan bir tanıdığıma..

Ne zamandır annemle; acaba ne yapsak diye düşündüğümüz biri..hem özel olsun hem doğal.. ne zor dimi?
bence emek olmalı içinde..
Teşekkür amaçlı..

Sevgili Kaymaklı Kadayıf'ın her zaman yaptığı, benimde çok severek tadına baktığım güzel kurabiyelerden yapmaya çalışacağım..
Teşekkür etmek istediğim kişinin çocuklarının isimlerindeki harflerle dolu bir kutu götüreyim diyorum..

Tabi onların isimlerini yaparken, tahmin edersiniz ki; GÜNEŞ ve KAAN içinde yapılacaklar..
Yaptıktan sonra, umarım becerebilirim, fotoğraflarını sizinle paylaşacağım..

Bana şans dileyin..

1 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, çok tanıdık geldi, ateşliyken kullandırılmayan raporlar sizi nasıl iyi anladım bilemezsiniz:) Yavru kuşum kendine iyi bak, kurabiyelerin fotosunu da ekle,öperim.

    YanıtlaSil

sen de dokun hayallerime..